youtu.be/xKs-pbhTb28Na podzim roku 2009 to vypadalo, že s lezením, horami a sportem je konec. Zcela nečekaně mi byl kvůli skryté vrozené srdeční vadě implantován kardiostimulátor. Svých koníčků jsem se kvůli svému zdravotnímu handicapu nevzdala a dnes opět podnikám řadu výprav do hor a přírody na celém světě.

Jako prvnímu člověku na světě, který má kardiostimulátor, se mi podařilo vylézt bez umělého kyslíku do nadmořské výšky 7219 m.

Cesta zpět do hor a ke sportu to ale rozhodně lehká nebyla. Velkou podporou je mi Zdeněk Hodinář.

Video vypovídající o mně. Tady je výsledek:
www.youtube.com/watch?v=cbsxQGTpfJw
Jižní Amerika
Více zde: https://marketahanakova.webnode.cz/Na podzim roku 2009 to vypadalo, že s lezením, horami a sportem je konec. Zcela nečekaně mi byl kvůli skryté vrozené srdeční vadě implantován kardiostimulátor. Svých koníčků jsem se kvůli svému zdravotnímu handicapu nevzdala a dnes opět podnikám řadu výprav do hor a přírody na celém světě.

Surinam je v důsledku covidové pandémie od loňského roku pro turisty uzavřen. Loni jsme skoro až do poslední chvíle doufali, že se nám výpravu do Amazonie podaří uskutečnit. Letos se situace v Jižní Americe zatím nevyvíjí dobře, takže jsme se rozhodli ji opět přesunout na rok 2022. Zvolili jsme pro letošek kapku jinou destinici. Amazonskou džungli tak měníme za polární Gronsko.

Film 10 let s kardiostimulátorem v horách v 10 minutách

Tak snad nám letos ta Amazonie vyjde. Plánuji ji několik let a když jsem konečně sehnala parťáky na výpravu, tak zase přišel covid. Nestahujeme ale kalhoty, když brod je ještě daleko. Uvidíme, ale věříme, že na podzim se na splouvání řeky v džungli vydáme.

"Outdoorfilms s Markétou Hanákovou - S kardiostimulátorem do velehor k vidění online tady

Skvělá základna v létě v zimě, o prázdninách nebo třeba jen na víkend.

Blog

Koukněte na náš film z Bajkalu

Konečně k vidění celý film, ne jen upoutávka. Tak zalehněte a pojďte s námi na chvíli na ostrov Olchon na Bajkale.

Výprava do Amazonie se pustila do příprav

Pustili jsme se do organizace naší dobrodružné akce  - sjezdu 200 kilometrového úseku v liduprázdné džungli v Amazonii. Posádka už je skoro kompletní. Je nás sedm a chybí nám poslední člen. Vše o výpravě je tady

A máme tu další video z Tater - tentokrát to bylo trochu drama

Javorový štít - Keleho pilier - krásná cesta. Bouřky jsou na programu každý den, ale přichází s železnou pravidelností kolem půl třetí. I tak si raději vybíráme relativně krákou túru se snadným a rychlým sestupem. Vyrážíme brzy ráno, abychom riziko, že nás chytne v cestě bouřka, zmenšili. Keleho...

Film o tom, jak jsme lezli cestu Stanislawski na Volovku

Zatím asi nejkrásnější cesta, jakou jsme v Tatrách lezli.   Film zde

Jak vypadá závislost na lezení

Tak asi takto vypadá závislost na lezení.25.11. operace kolene, včera Flashwal. :-) Zdenda skoro denně škemral: "aspoň si na chyt sáhneme :-)" A hned je doma chvíli klid :-)   Mrkněte:

Fotogalerie z Peru 2019 - Chopicalqui (6354 mnm)

Ten menší bráška Huascaranu nás totálně poblouznil. Na vlastní oči jsme ho poprvé viděli v roce 2014. Už tehdy magicky přitahoval naše zraky a my zatoužili stanout na jeho vrcholu. Jenže, tato ledová potvora se s námi moc kamarádit nechce. Tehdy nenechala na sebe ani sáhnout. Napadla velká spousta...

Film z lezení v Tatrách - Strelecká veža - Ľavý pilier IV.

Krásná cesta, kterou je nutné si kompletně dojistit, a to včetně štandů. Ale možností, kde dojišťovat, je spousta. Hodí se smyce a friendy. Jedno místo je trošku těžší, navíc bylo morké, ale zase tam byla erární skoba a friend. A sestup? V Tatrách snad ani snadnější být nemůže. Z vrcholu je to...

Naše Kamčatka zítra v televizi

Horalé Hané zase promítají. :-)   V sobotu 9.11. ve 20:05  bude v TV Noe odvysílána premiéra 3. dílu pořadu Dobrodružství před kamerou. V pořadu bude k vidění náš film Kamčatka - Peklo v ráji.  Naladit se můžete už tady: https://youtu.be/n0PyDbX7fwE...

Vysoké Tatry: Stanislawského cesta V. na Voliu vežu

Před pár lety by mě ani ve snu nenapadlo, že bych mohla někdy tuto cestu vylézt. Přesněji, vůbec se do ní pustit. A hurá. Je to v kapse!!!!! I když musím přiznat, že před začátkem výstupu se mi trochu rozklepala kolena a snažila jsem se pana Meflouna (Zdeňoura) přesvědčit, že Jižní žebro III. by...

Peru 2019 - část 3: Výstup na Nevado Ishinca 5530 m

Nechceme, aby si nadmořská výška s námi pohrávala, naopak tentokrát si chceme pohrávat my s ní. První aklimatizační červené krvinky už v sobě určitě máme. U laguny Churup jsme si trochu zdřímli a nasáli do plic řídký vzduch. A základní tábor pod Ishincou má stejnou nadmořskou výšku...