youtu.be/xKs-pbhTb28Na podzim roku 2009 to vypadalo, že s lezením, horami a sportem je konec. Zcela nečekaně mi byl kvůli skryté vrozené srdeční vadě implantován kardiostimulátor. Svých koníčků jsem se kvůli svému zdravotnímu handicapu nevzdala a dnes opět podnikám řadu výprav do hor a přírody na celém světě.

Jako prvnímu člověku na světě, který má kardiostimulátor, se mi podařilo vylézt bez umělého kyslíku do nadmořské výšky 7219 m.

Cesta zpět do hor a ke sportu to ale rozhodně lehká nebyla. Velkou podporou je mi Zdeněk Hodinář.

Video vypovídající o mně. Tady je výsledek:
www.youtube.com/watch?v=cbsxQGTpfJw
Jižní Amerika
Více zde: https://marketahanakova.webnode.cz/Na podzim roku 2009 to vypadalo, že s lezením, horami a sportem je konec. Zcela nečekaně mi byl kvůli skryté vrozené srdeční vadě implantován kardiostimulátor. Svých koníčků jsem se kvůli svému zdravotnímu handicapu nevzdala a dnes opět podnikám řadu výprav do hor a přírody na celém světě.

Surinam je v důsledku covidové pandémie od loňského roku pro turisty uzavřen. Loni jsme skoro až do poslední chvíle doufali, že se nám výpravu do Amazonie podaří uskutečnit. Letos se situace v Jižní Americe zatím nevyvíjí dobře, takže jsme se rozhodli ji opět přesunout na rok 2022. Zvolili jsme pro letošek kapku jinou destinici. Amazonskou džungli tak měníme za polární Gronsko.

Film 10 let s kardiostimulátorem v horách v 10 minutách

Tak snad nám letos ta Amazonie vyjde. Plánuji ji několik let a když jsem konečně sehnala parťáky na výpravu, tak zase přišel covid. Nestahujeme ale kalhoty, když brod je ještě daleko. Uvidíme, ale věříme, že na podzim se na splouvání řeky v džungli vydáme.

"Outdoorfilms s Markétou Hanákovou - S kardiostimulátorem do velehor k vidění online tady

Skvělá základna v létě v zimě, o prázdninách nebo třeba jen na víkend.

Blog

První fotky na rajčeti - La Paz, Santa Cruz a Titicaca

Na rajčeti je první série fotek z Bolivie. Titicaca Santa Cruz a La Paz

Konečně !

Huraaaaa. Už máme i jízdenky do Cochabamby. Na dnes už bylo vyprodáno, tak jedeme zítra ráno.

Stále čekáme na batohy

Že ztracených batohu dorazil jen jeden - Ivy. My se Zdendou ho zatím nemáme, tak proti své vůli trcime v Santa Cruz a pozorujeme zvířátka. My chceme do hor !!!!!!!!!!!!!! Iva se Zdeňkem to riskli a koupili si k večeři na trhu klobásy. Teď oba zvejkaji suchý rohlík, protože po uvaření nenašli...

Přílet do Bolivie 17.06.2018

Právě jsme přistáli v Bolívii. Jedeme na hotel se dostat a budeme doufat, že dnes odpoledne dorazí batohy

Letiště v Paříži 17.06.2018

Orientační běh s plněním úkolů jsme na pařížském letišti zvládli a letadlo stihli navzdory 35 minutové sekyre, kterou měl hned první let z Vídně do Paříže a nám tak ukrojil cenné minuty, které jsme na přestup měli. Se slovy, že jsme hurry nám všichni ochotně uhybali a pousteli nás.

den D 15.06.2018

Po dlouhých přípravách nastal den D a my míříme na jih. První zastávka na jihu - Brno

Nový film - Divočinou sibiřské tajgy

Obyčejná výprava obyčejných lidí do neobyčejné přírody. Tentokrát jsme nehodlali trhat rekordy nebo překonávat hranice lidských možností. Chtěli jsme se jen s partou skvělých lidí toulat krásnou divokou přírodou Sibiře. Film popisuje toulání Sajany - přesněji jejich částí Tunkinské Golce. Tady je...

Článek o přechodu Olchonu v Lidé a hory

Vyšlo nové číslo časopisu Lidé a hory a v něm kromě jiného skvělého počtení i článek o našem loňském přechodu největšího bajkalského ostrova Olchon. https://lideahory.cz/casopis/32018

Film: Mangart - via ferrata slovena

Výstup Slovinskou cestou na Mangart v Julských Alpách. Více zde: https://marketahanakova.webnode.cz/products/mangart-via-ferrata-slovena-2017/ Výstup Slovinskou cestou na Mangart v Julských Alpách. Více zde: https://marketahanakova.webnode.cz/filmy/ Výstup Slovinskou cestou na...

Istrie - Rovinj, lezení - květen 2018

Lezení na Istrii v Rovinji je spíše pro zpestření. My tu lezli dva dny a bylo to tak akorát. Plus je neoklouzaný vápenec a lezení přímo u moře. Cesty jsou tu lehké i těžké, ale jsou krátké. Mínus jsou velké množství lidí. Ale zase večerní procházka po centru města při západu slunce má taky něco do...