Můj první HEAT

14.03.2017 16:27

Můj první HEAT

Myšlenky předtím:

  • Slyšela jsem, že pár horolezců HEAT využívalo ke zlepšení fyzické kondice a nedá na něj dopustit. Přitom člověk jen jde do kopce na páse.

  • Kolegyně v práci už přes rok básní, že je to super.

  • Chci se objednat na lekci. Obsazeno, obsazeno, obsazeno.

  • No to jsem teda fakt zvědavá, co na tom všichni mají.

Konečně se uvolnilo jedno místečko na lekci.  Zřejmě se někdo na poslední chvíli odhlásil. Takže šup do batohu tílko, sportovní kalhoty, botasky a jak mi kolegyně kladou na srdce – hlavně ručník a spoustu pití.

Pocity poté:

  • Slušný záhul.  Jsem rudá, splavená a durch propocená…. A  spokojená.

  • Konstatuji, že HEAT má skutečně něco do sebe, šetří klouby, je vhodný zřejmě pro každého a člověk si fakt docela dobře mákne.

  • Zatím nemůžu srovnávat. Nevím, jestli taková je každá lekce, nebo jestli tato lekce byla spíš pohodová nebo náročnější. Rozhodně jsem ale nadšená.

Závěr na závěr:

  • Zítra hurá na HEAT znovu !!!!  A můj parťák Zdenda si jde taky zamakat. Jsem zvědavá, co na to řekne J

fitzoneolomouc.cz/