youtu.be/xKs-pbhTb28Na podzim roku 2009 to vypadalo, že s lezením, horami a sportem je konec. Zcela nečekaně mi byl kvůli skryté vrozené srdeční vadě implantován kardiostimulátor. Svých koníčků jsem se kvůli svému zdravotnímu handicapu nevzdala a dnes opět podnikám řadu výprav do hor a přírody na celém světě.

Jako prvnímu člověku na světě, který má kardiostimulátor, se mi podařilo vylézt bez umělého kyslíku do nadmořské výšky 7219 m.

Cesta zpět do hor a ke sportu to ale rozhodně lehká nebyla. Velkou podporou je mi Zdeněk Hodinář.

Video vypovídající o mně. Tady je výsledek:
www.youtube.com/watch?v=cbsxQGTpfJw
Jižní Amerika
Více zde: https://marketahanakova.webnode.cz/Na podzim roku 2009 to vypadalo, že s lezením, horami a sportem je konec. Zcela nečekaně mi byl kvůli skryté vrozené srdeční vadě implantován kardiostimulátor. Svých koníčků jsem se kvůli svému zdravotnímu handicapu nevzdala a dnes opět podnikám řadu výprav do hor a přírody na celém světě.

Surinam je v důsledku covidové pandémie od loňského roku pro turisty uzavřen. Loni jsme skoro až do poslední chvíle doufali, že se nám výpravu do Amazonie podaří uskutečnit. Letos se situace v Jižní Americe zatím nevyvíjí dobře, takže jsme se rozhodli ji opět přesunout na rok 2022. Zvolili jsme pro letošek kapku jinou destinici. Amazonskou džungli tak měníme za polární Gronsko.

Film 10 let s kardiostimulátorem v horách v 10 minutách

Tak snad nám letos ta Amazonie vyjde. Plánuji ji několik let a když jsem konečně sehnala parťáky na výpravu, tak zase přišel covid. Nestahujeme ale kalhoty, když brod je ještě daleko. Uvidíme, ale věříme, že na podzim se na splouvání řeky v džungli vydáme.

"Outdoorfilms s Markétou Hanákovou - S kardiostimulátorem do velehor k vidění online tady

Skvělá základna v létě v zimě, o prázdninách nebo třeba jen na víkend.

Blog

Vandr trampským údolím Oslávky a Chvojnice

Tří dny na trampském území, tři smíchu, tři dny deště, tři dny sluníčka...a každou noc romantický večer s jadernou elektrárnou jako na talíři....   Fotogalerie:

Poznávání moravských lezeckých oblastí – část druhá: Ludvíkov

Peilstein, Paklenica, Rax nebo Sulovské skály? Ne, ne, ne.... za hranice nesmíme. Tak poznáváme skalky ve svém okolí a že je, co poznávat. Pravda, jsme rozmazleni hustotou odjíštění v zahraničí, tak se nám sady vklíněnců a friendů hodí více než jindy. Dá se říct, že prakticky pořád jsou strčeny v...

Přechod Rychlebských hor

Za hranice nemůžeme, tak poznáváme krásy naší země. Třeba zapadlé Rychlebské hory jsou jedním z krásných míst na Moravě. zhledem k tomu, že jsme nechtěli používat hromadnou dopravu, tak jsme zvolili okruh - Javorník - Hraničky - Boková hora - Vysoký kámen - Javorník. Šli jsme to těžce na pohodu,...

Lezení na Sokolce

Hranice jsou zavřené, tak poznáváme české luhy a háje. A že těch možností, kde se pověsit na skalku je spousta, o tom není pochyb. Fotogalerie:

Premiéra "Outdoorfilms s Markétou Hanákovou - S kardiostimulátorem do velehor" je na TV Noe v sobotu 28. 3. ve 20:05, opakování pak v neděli 29. 3. v 13:35 a ve čtvrtek 2. 4. v 9:35 hodin. Cestováním a lezením je to teď na prd. Můžeme cestovat aspoň prstem na mapě, brouzdat po internetu nebo...

Vysoké Tatry: Malý Ľadový štít (2603 m) - nádherný zimní výstup

Vůbec nechápu, jak se mě může někdo zeptat, jestli mi nejsou Tatry málo. Vždyť Tatry jsou fantastický, úchvatný, je to škola lezení v zimě i v létě.... Ne, na Tatry nedám dopustit. Galerie:

Cordillera Huayhuash Trek

Pojďte si, ˇbyť jen na fotografii, si s námi projít fantastický  Cordillera Huayhuash Trek .  Šest dní  jsme se toulali druhým nejvyšším tropickým pohořím světa. Tyrkysová jezera, šestitísícovky, a to včetně Nevado Yerupaja (6 635m), rozsáhlé pampy......

Peckáááá, naše výprava do Amazonie získala Grant Expedičního klubu

27.02.2020 05:49 Peckááááá, naše výprava získala Grant Expedičního klubu, který pořádá ve spolupráci s Rock Pointem.   Máme tu rozuzlení #Grantu Expedičního klubu! Po velkých debatách jsme se rozhodli vyhlásit následující 3 vítěze, kteří si ve spolupráci s Rock...

Opět nový film - tentokrát z přechodu Anagy

Třídenní trek přes krásné zelené hory na severu Tenerife. První dva dny byla na tomto treku fascinující a neskutečná krajina a černé pláže. Třetí den vedla cesta i dnem horských roklí, všude kolem byla  "subtropická džungle",  vlhko, deštivo, ale pořád bylo na co koukat.  Ke konci...

V sekci filmy jsou nová videa

Postupně plním sekci filmy a dávám tam videa z našich akcí. Všechna videa jsou pak k vidění na jutupku. Tady www.youtube.com/channel/UC2dzLv5xEkb_6yd2Z2SYrFg/videos